MFT April Release Countdown Day 2


Hallo en goedemorgen! Het is tijd om af te tellen naar de nieuwe My Favorite Things Stamps release! Alle nieuwe producten zullen verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf dinsdag 3 april om 10.00 PM ( voor ons woensdag 4 april 03.00)

Vandaag vogeltjes op mijn blog! A Tweet Hello heet de stempelset die ik heb gebruikt. De achtergrond is bestempeld met de Woodgrain Background en daarop heb ik verschillende laagjes gestanst in zwart/groen en blauw. Van vogel stempeltjes kun je ook eigenlijk nooit genoeg hebben, ze blijven leuk om bijna overal bij te gebruiken. Samen met blaadjes en een leuke tekst is er weer een verjaardagskaartje klaar ^_^ Happy Bird-day!


Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

Ik wens jullie een hele fijne dag en tot straks voor nog een post!
Inge

6 opmerkingen

  1. Super leuk en lief en idd van takjes kan je nooit genoeg hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeoehh, erg leuk Ing. Wat je zegt...nooit genoeg! Daar kan ik me wel in vinden, hihi! Fijne tweede paasdag! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wederom een toppertje. Zo mooi dat blauw/ groen/wit bij elkaar. En de zwart accenten maakt het helemaal af. Gezellige dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So many cute cards with this month's release. Thanks for sharing yours with us.

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top