Mix 'n Up! Maandag #32


Goedemiddag, vandaag weer de wekelijkse Mix 'n Up Monday post en ik maakte een kaartje voor een vriendin. De Friend tekst komt van de Friend Duo Die-namics van MFT evenals de Thank You tekst, deze komt van de set You Give Me Butterflies De blaadjes heb ik gestanst met de Fab Foliage Die-namics. De achtergrond heb ik gestempeld met een retired stempel van Stampin'Up! Dictionary. Verder zijn alle materialen afkomstig uit de Mix 'n Up! Kit, lieve frisse kleurtjes van het Sweet Soiree DSP


En een front aanzichtje ;-)

Deze kwartaal kit bevat niet alleen een scala aan producten, je krijgt iedere maand (april-mei-juni) een nieuwsbrief met minimaal 5 inspirerende voorbeelden met werkbeschrijvingen! Dat zijn voor het komend kwartaal dus 15 projecten met uiteenlopende materialen. Ben je breed georiënteerd op het gebied van papierhobby dan is dit de kit voor jou! Wij ( Carmen Morris en ik) mixen namelijk de materialen uit de kit met Stampin' Up! materialen en diverse andere producten. 

Interesse? Mail naar: mixnupkit@gmail.com. Deze kit valt als je je hebt aangemeld in de week van 16 april op je deurmat. Je kunt je nog opgegeven, er zijn nog enkele over, op=op!

Fijne maandag,
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top