5 Days to an Organized Crafty Stash 2018, Cardstock

Goedemorgen, vandaag alles over het opbergen van cardstock en de MFT Paperpacks op mijn blog. Ik ben dol op de Tjena lijn van Ikea en heb hier veel van mijn hobbyspullen in opgeborgen. Voor het praktisch opbergen van cardstock heb ik  lectuurbakken van Tjena naast elkaar gekanteld en zo de verschillende tintjes bij elkaar gezocht. Deze lectuurbakken zijn van zeer stevig karton, niet duur dus is voor elk budget te doen. Ik hou van wit dus heb de witte variant maar ze zijn er ook in het zwart en roze.

De vellen cardstock bewaar ik in de originele verpakking zo kan ik zien welke kleur ik pak. Deze  lectuurbakken bewaar ik in een grote kast die achter mij staat. Ik bewaar nooit cardstock buiten kasten of laden omdat ik heb gemerkt dat de kleurtjes erg gaan verkleuren buiten het donker.


Netjes naast elkaar ^_^

Restjes bewaar ik in kleine witte kratjes die in de la van mijn Ikea Alex bureau passen, ook weer kleur bij kleur. (De kleine kratjes zijn af en toe bij de Action verkrijgbaar.)

Ik heb van alle MFT kleuren cardstock een kleurenwaaier gemaakt door tags te stansen (of ponsen, als je een tag pons hebt, gaat iets sneller ;-)) Daarop heb ik van de kleurenkaart die bij de MFT Card Stock Samplers worden gevoegd alle vakjes met kleur uitgesneden en op de betreffende kleur geplakt.

Voor de MFT Paper Packs heb ik een Tjena doos met deksel in gebruik. Alle packs passen in een doos en er is nog ruimte over ;-)

Voor nog meer opberginspiratie klik je even door naar het MFT Blog, daar kun je nog veel meer opbergmogelijkheden zien.

Een hele fijne en gezellige dag nog!
Inge

1 opmerking

Back to Top