5 Days to an Organized Crafty Stash 2018, Stencils, Tools, Embellies


Goedemiddag, vandaag alweer de laatste dag van de serie My Favorite Things Stamps 5 Days to an Organized Crafty Stash en vandaag laten we jullie onze opbergtips zien betreft Tools/Grereedschap, Embellishments en Stencils.

Ik heb in mijn werkkamer een bureau met twee Alex ladenblokjes van Ikea. Hier staan bijna alle atributen op die ik dagelijks gebruik om mee te werken. In de lades zitten/liggen alle producten die ik vaak gebruik zodat ik niet hoef te zoeken door alle stash die ik heb. Op mijn bureau staan onder andere twee Fjälla bureauhouders. Op de bovenste foto zie je dat ik mijn Fjälla heb gebruikt om de heat tool op te hangen (dat rode uitsteekseltje links ;-)) en de TH Distress Sprayer hangt op rechts. Verder zitten hierin schaartjes, prikpennen, bonefolder, gluedots, linealen, mijn planner, en het plankje wat je ziet gebruik ik om op te heat embossen en te spelen met water. Ik kwam deze tip tegen bij Michelle Short in een fimpje en het werkt eindeloos ^_^

 In de tweede Fjälla zitten mijn papiersnijders, Misti's, MFT zwarte inkt, nietmachientjes, gaatjestangen, en nog wat stempeltjes die wachten op eerste gebruik.


In de lade links van mij heb ik mijn favoriete embellishments liggen. Doosjes met Sequins, hemp cord a lot of!hahaha en wiebeloogjes (in de ronde doosjes)

In de la daaronder nog meer embellishments en touw allemaal van Doodlebug. Ook liggen hier mijn shaker pouches en wat navullingen voor mijn Copic Markers

En als bijna laatste nog een opberg tip voor je stencils. Ik gebruik hier voor de WeR 6"x 6" Page Protectors Ik heb er twee boekbindringen door heen gedaan en een lintje aangehangen. Superhandige manier om je stencils bij elkaar te bewaren zonder dat ze beschadigen of in elkaar gaan hangen.

Op verzoek nog een totaal plaatje ;-)

Aan de andere kant van mijn kamertje staat een grote kast, deze staat niet op de foto. Is niet erg interessant plaatje hahaha.In die kast bewaar ik oa mijn cardstock, grote vellen DSP, stationary etc


My happy place ...^_^


En nog eentje van de andere kant.


Ik hoop dat je wat aan onze tips hebt gehad, ik heb met veel plezier aan deze serie meegedaan en zelf ook nog het eea opgestoken van mijn MFT teamies ^_^


Voor nog meer opberginspiratie klik je even door naar het MFT Blog, daar kun je nog veel meer mogelijkheden zien.

Een hele fijne en gezellige dag nog!
Inge

7 opmerkingen

  1. Wat een geweldige ruimte en goed georganiseerd!! Bedankt voor alle tips en het “binnen kijken”. Altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your space is fantastic, Inge! I have really enjoyed seeing how you organise your products over the last 5 days, thank you for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goede tips! Super! Ik heb ook nog een klein technisch vraagje 😂 Ik heb al alex-kasten van Ikea in gebruik en zou ze nu graag, net als jou, willen gebruiken als bureau. Nu is mijn vraag: welk blad heb jij daarop liggen? Is het een keukenblad van Ikea? Ben je er tevreden van? En heb je ook een extra poot staan tussenin ter versteviging? Ik kan het maar vragen 😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. https://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/spr/59932698/ hoi Evy, dit bureau heb ik gekocht ;)

      Verwijderen
  4. Ziet er tip top uit! Lekker georganiseerd hou ik van. Goeie tip met de stencils! Leuk om bijnje mee te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellig plekje heb je! Ikea is vast blij met jou. Ik zal eens uitkijken naar zo een Fjalla de volgende keer dat ik er ben. Mijn Nuvo drops krijg ik waarschijnlijk niet zo netjes in een laatje gepropt maar de tip van de stencils vind ik een gouden! Leuk hoor, om even bij je binnen te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi georganiseerd allemaal! Daar kan ik wat van leren...misschien leuk voor de grote vakantie...Gisteren zo genoten, het was weer een top-workshop! Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top