MFT 5 Days to an Organized Crafty Stash 2018, Stamps

Goedemiddag, gisteren is er een begin gemaakt met de nieuwe reeks My Favorite Things Stamps 5 Days to an Organized Crafty Stash en vandaag laten we jullie onze opbergtips zien betreft stempels. In de loop der jaren heb ik er een aantal uitgeprobeerd maar deze bevalt mij persoonlijk tot nog toe het best.


Al mijn MFT stempels zitten netjes opgeborgen in Ikea doosjes met een label aan de voorkant. Helaas is dit model niet meer verkrijgbaar bij Ikea maar er is een alternatief in de vorm van de Tjena serie, dit is een betaalbare set met allerlei opbergmogelijkheden. Deze Tjena opbergdoos (klik) komt in de buurt van de maten van de doosjes die je hierboven ziet.


Mijn stempeltjes zitten per set in één van de Clear Pocket Storage zakjes, deze zijn verkrijgbaar bij MFT. Al mijn clear stempels zitten in dozen dit in verband met de verkleuring van clear sets. Helaas heb je dat bij clear stempels, het doet niets af aan de stempelkwaliteit maar ik vind het zonde ^_^


Op deze dozen zitten vakjes waar je een label in kunt schuiven. Ik heb ze bestempeld met het Mini Well Connected Alphabet stempelset. Heel makkelijk om te doen en zo word het overzichtelijk. BG staat voor de MFT Background stempels  en images voor de MFT stempelsets met afbeeldingen plus teksten. Birdie Brown heeft haar eigen doosje, evenals de bloemensets, kerstsets en tekst stempels.


Voor nog meer opberginspiratie klik je even door naar het MFT Blog, daar kun je nog veel meer opbergmogelijkheden zien.

Een hele fijne en gezellige dag nog!
Inge

3 opmerkingen

  1. wat een leuk idee. Heb je misschien een link van een winkel die hier in de Nederlands zo leuk pocketjes ook verkoop? Ik vind ze zo hard te vinden en verzenkosten betalen uit amerika is veel te duur. hartelijk dank ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk te zien, al die tips! Ziet er heerlijk overzichtelijk bij je uit.

    Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om even bij je binnen te blieken! Dat ziet er allemaal piekfijn uit bij jou maar dat had ik ook wel verwacht... Was weer reuze gezellig je te zien vandaag en de workshop was weer helemaal top! Ik ga nog even je andere berichtjes hier op het blog bekijken. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top