MFT Color Challenge 92

Hoi, gezellig dat je langskomt. Vandaag een zomers gemaakt met MFT Color Challenge 92 in de kleuren Steel Blue, Lemon Chiffon, Safety Orange, en Blue Yonder.

De achtergrond heb ik gesneden van watercolor paper van Tim Holtz en daarna heb ik de Watercolor Background beinkt met Blue Yonder en besprenkeld met water, daarna afgedrukt zodat je echt een watercolor effect krijgt. De komende dagen zullen jullie meer van dit soort achtergrondjes zien op mijn blog. Is verslavend om te doen terwijl ik normaal niet zo van het kliederen met water ben hahaha. Het onderwater tafereeltje vind ik leuk bij deze kleur passen en heb dan ook gekozen voor de Soak up the Sun en de Exquisite Ocean stempelsets.

Doe je mee met deze kleuren uitdaging? Je kunt je kaartje plaatsen op het MFT Challenge Blog en kans maken op een MFT Voucher!

Je hebt tot en met as woensdag 10 Mei de tijd om je kaart/creatie te plaatsen. Succes!

Ik wens jullie allemaal een gezellige donderdag!
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top