MFT Hits and Highlights, Flop Cards

Goedemiddag, deze maand in de Hits and Highlights Challenge ...Flop Cards. MFT heeft een aantal geweldig Flop Die-namics deze kun je HIER vinden.

Ik maakte een octopus Flop kaartje. Eerst maakte ik de Flop kaart met de Flop Card Square Die-namics uit Sweet Tooth cardstock. Voor de voorkant koos ik een blauw schuin streepje uit het Hearts and Stripes Paper Pack.

De octopus komt van de Ocean Pals stempelset, de achtergrond heb ik gemaakt met stempeltjes uit de Exquisite Ocean stempelset. Octo is gestempeld op Sno Cone cardstock en daarna geembost met wit embossingpoeder.


En het flopje staand, geeft altijd weer een leuk effect en is een extra verrassing voor de ontvanger.



Voor nog veel meer inspirerende voorbeelden klik je even door naar het My Favorite Things Stamps Blog.
Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.
Inge

2 opmerkingen

  1. Super cute card, What a fun fold!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat deze een keer in de highlights staan. Ik wilde die stans zooo graag hebben en nu ik hem heb nog maar heel weinig gebruikt. Ik kan deze inspiratie wel gebruiken. Je hebt het weer leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top