Stamping Bella, Stamp of the Month


Goedemiddag, ik ben veel te laat maar hier dan toch nog mijn kaartje voor Bellarific Friday. Vandaag met de stempel van de maand Cowgirl Squidgy. Alleen deze maand te verkrijgen met 25% korting bij Stamping Bella Stamps. De stempelset bestaat uit drie stempels een groot cowboy meisje, een kleine versie en een tekst. De tekst heb ik niet gebruikt , ik heb de tekst gepakt van Uptown Girls Victoria and Juliette's Night Out ik heb het kleine meisje gebruikt en verwerkt op een tag, in stoere kleuren voor een stoer meid ;-)



Check ook eens de maandelijkse challenges op de Stamping Bella Sistahood Facebook Groep De uitdagingen zullen bekend worden gemaakt op de eerste vrijdag van de maand met nog steeds een gave prijs, $ 25 om in de shop te besteden! Klik gauw door naar de FB groep de challenge is al bekend!

Fijn weekend!
Inge X

Geen opmerkingen

Back to Top