Mix 'n Up! Maandag #35


Hoi, een nieuw begin van de week dus een Mix 'n Up! postje voor de maandag. Deze keer gebruikte ik rest stukjes van de Mix van het kwartaal April-Juni. Je houdt altijd wel wat papiertjes over van de Mix die je nog heel goed kunt gebruiken. Ik maakte een doosje met een Latteetje erin. Ik combineerde de mix met verschillende stempelsets van Create A Smile Stamps. Het koffiepotje komt van de Just Like Coffee stempelset en de blaadjes die ik heb gestempeld en uitgeknipt komen van de Clear in Bloom stempelset. Allebei de sets zijn supervriendelijk in prijs net als alle overige sets overigens plus de verzending gaat supersnel vanuit Duitsland!

Carmen en ik zijn al druk bezig met het samenstellen van de volgende Mix, deze zal half Juli uitkomen, lekker in de vakantie tijd als het een dagje somber weer is. Of wie weet knutsel jij wel lekker in de tuin dat kan uiteraard ook.

Interesse? Mail naar: mixnupkit@gmail.com. Deze kit valt als je je hebt aangemeld in de week van 15 juli op je deurmat. Je kunt je nog opgegeven voor het aanstaande kwartaal.  Dit loopt van Juli tot en met september en bevat uiteraard weer een selectie van de allernieuwste Stampin'Up! materialen.

Fijne maandag,
Inge

2 opmerkingen

Back to Top