MFT Hits and Highlights

Goedemiddag, deze keer in de Hits and Highlights Challenge...zomer! Zon, zee, strand, palmbomen het doet je allemaal aan de zomer denken. Zeker deze zomer met de fantastische temperaturen buiten! Zei ze puffend achter de ventilator hahaha. Zonder gekheid, ik vind het een top zomer. Okee temperaturen boven de 30 graden hoeven nu ook weer niet elke dag maar zo rond de 25, perfect!

Ik maakte voor vandaag een kaartje met BB Party Like a Pirate en gaf hem een achtergrondje met een palmboom en onder z'n voeten strand geblend met Scattered Straw Distress Inkt( helaas niet goed te zien op de foto) De mooie golvende achtergrond heb ik met de Wavy Coloring Book Background op Watercolor paper gestempeld met Stormy Sky Distress inkt en daarna met wat water bedruppeld. De piraat is gestempeld op Blending Card By X-Press It en daarna gekleurd met Copics...Ahoy Mate!



Voor nog veel meer inspirerende voorbeelden klik je even door naar het My Favorite Things Stamps Blog.
Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.
Inge

2 opmerkingen

  1. Wat een leukerd weer! Deze achtergrond stempel heb ik toevallig afgelopen weekend nog gebruikt, het is Ć©Ć©n van mijn favorieten. Vandaag mogen genieten van de airco op kantoor, de zwoele zomeravonden zijn dan echt heerlijk, van mij mag het nog wel even zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super toffe kaart met de stoere piraat! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top