MFT Juli Birthday Project Challenge, Confetti

Hallo en goedemiddag, vandaag de maandelijkse MFT Birthday Project Challenge. Kaarten met verjaardagswensen zijn denk ik wel de meest gemaakte én verstuurde kaartjes en het MFT DT inspireert jullie deze maand met kaarten met...confetti!

Ik maakte maar weer eens een zomers kaartje kan ook bijna niet anders met dit weet toch ;-) De BB Penguins in Paradise zijn uiteraard super zomers en met een palmboompje en cocktail erbij heb je het ultieme zomergevoel hihi. Bij de pinguïn maakte ik een shaker met daarin de Confetti Number Die-namics en daarbij de Sparkling Clear Confetti Mix die lekker het geheel een blingetje geeft. Ik heb een paar van de nummertjes opgeplakt op het afdekgedeelte van de shaker zodat niet alles naar benende zakt in de shaker. Ik zeg Cheers en stay Awesome!

Voor nog veel meer verjaardagsinspiratie klik je even door naar het My Favorite Things Challenge Blog, enjoy!

Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top