Spellbinders, Fire Up the Grill


Hoi, vandaag weer een kaartje gemaakt met producten van Spellbinders die ik toegestuurd heb gekregen. Zo gaaf! Ik kreeg de Fire Up the Grill Stamp and Die set ( plus nog een andere die zie je morgen ;-)) een onwijs leuke 2 in 1set. Cool omdat je meteen een kant en klare set hebt mét dies erbij. Voor nu ook erg toepasselijk want smores gaan op de bbq, een receptje hiervoor kun je hier vinden. Ik gebruikte alleen de marshmallow stempel, stempelde deze een heleboel keer uit en stanste ze daarna. Het gezichtje stempelde ik daarna in de marshmallows. (ik hou van dit soort afbeeldingen met kleine gezichtjes die je erop kunt stempelen ^_^) De teksten komen ook van dezelfde set en hebben een onwijs leuk lettertype.
De gril stanste ik uit grijs cardstock en sneed een stukje oranje cardstock om achter de grill te plakken voor een "vuur" idee.
Klik ook eens door naar het blog van Spellbinders, daar vind je nog veel meer prachtige creaties en inspiratie!

Een hele fijne dag nog en tot morgen.
Inge
Back to Top