MFT August Card Kit, Beautiful Bloom

Vandaag weer voorbeelden van de Card Kit van Augustus van My Favorite Things Stamps. Elke maand verschijnt er een nieuwe Card Kit en deze maand is het de Bautiful Bloom Card Kit. Gevuld met Beautiful Bloom Stamp Set, Hello, Beautiful Stamp Set, Beautiful Bloom Die-namics, Beautiful Die-namics, en diverse kleuren Card Stock.

Ik vind deze grote bloem echt mega mooi! Hij kan helemaal alleen op een kaartje zoals hierboven zwart/wit of mooi gekleurd worden Ć©n met watercoloring kun je ook prachtige resultaten krijgen. Ik heb voor dit kaartje de bloem met zwart gestempeld en daarna nog wat spikkels met de Distressed Patterns stempelset erbij gestempeld. De Beautiful tekst heb ik drie keer uit Kraft cardstock gestanst op elkaar geplakt en daarna op de achtergrond voor de tekst geplakt. Doordat deze zwart is valt de tekst extra goed op. Op de achtergrond nog blaadjes gestanst uit vellum en wat sequins voor wat bling.

Heel veel inspiratie en meer voorbeelden vindt je op het My Favorite Things Stamps Blog, enjoy!
Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.

Inge

9 opmerkingen

  1. Beautiful card! Love the black & white with pops of color. And I love all the interesting layers. Stunning!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi!!! Je brengt me op idee voor mijn eigen soortgelijke bloemenstempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De bloem is zeker mooi! En de tekst trouwens ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I have always loved black and white....makes this more intense. The card was just beautiful...thank you so much...hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very beautiful in black and white with a touch of gold and the sequins.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a beautiful card. I love the style.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a beautiful card! I love the simplicity of it :)

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top