Stamping Bella, Bellarific Friday


Hoi, vrijdagmiddag alweer...bijna weekend yay! Ik maakte voor vandaag voor de Bellarific Friday bij Stamping Bella een kaartje met Tiny Townie Autumn loves Autumn. Al moet ik er niet aan denken nog maar twee maanden en dan is het alweer herfst! Van mij mag de zomer nog wel maaaaanden duren ;-) Ik heb haar gestempeld met zwarte inkt en daarna gekleurd met Copic Markers. De tekst hugs komt van de Birthday Sentiments Set, ik heb de tekst birthday hugs in twee stukjes geknipt zodat je de hugs en birthday apart van elkaar kunt gebruiken.

Check ook eens de maandelijkse challenges op de Stamping Bella Sistahood Facebook Groep De uitdagingen zullen bekend worden gemaakt op de eerste vrijdag van de maand met nog steeds een gave prijs, $ 25 om in de shop te besteden! Klik gauw door naar de FB groep de challenge is al bekend!
Liefs,
Inge

2 opmerkingen

Back to Top