MFTWSC163, Get Well Wishes


-Card Size 5,5" x 4,25" Inch-

Jeeeeeh, het is woensdag dus tijd voor een nieuwe schets op het MFT Blog, schetsnummer 163!

Kaartje is gemaakt met een basis van wit cardstock daarop een roze en weer wit laagje. De schets heb ik opgebouwd uit verschillende Die-namics. Voor de achtergrond heb ik Primitive White cardstock uitgestanst met de Bleuprints 10, je ziet het niet heel duidelijk maar de afgeronde vorm zit er toch echt ;) De Feel Better tekst heb ik met Nighshift Blue op een uitgestanste Fishtail Flags STAX Die-namics gestempeld. Deze stempelset met allemaal beterschapsteksten heet: Get Well Wishes. De bloem is uitgestanst met een golden oldie Pretty Posies Die-namics, blijf een hele mooie basis bloem! De blaadjes heb ik uit Jellybean cardstock gestanst met de Royal Leaves Die-namics. Mooie brad door de bloem heen, nog wat glim en pareltjes en.... voila!

-Inside Card-

Voor de binnenkant van de kaart heb ik wat laagjes cardstock genomen. De tekst van de Get Well Wishes is gestempeld met Nighshift Blue op een uitgestanste Fishtail Flags STAX Die-namics. De bloem is gemaakt met de Pretty Posies Die-namics.


Doe gezellig mee en plaats je gemaakte kaart met deze schets op het MFT Blog!Je hebt de tijd tot en met volgende week Dinsdagavond. De wekelijkse prijs is een een gift voucher van $ 15 maar als je een kaart maakt met MFT producten dan heb je de kans om een gift voucher van $20 te winnen! Succes :D

Allemaal een héle fijne avond!
Inge

   

3 opmerkingen

Back to Top