MFTWSC190, So very Proud of you

-Card Size 4,25" x 5,5" Inch-
Heeee hallo en goedemorgen. Vandaag een kaartje gemaakt met MFT schets nummer 190! Allereerst, hebben jullie de compleet nieuwe look gezien van de My Favorite Things Stamps online store? Echt zo mooi clean and crisp, neem gauw een kijkje!


Vandaag een kaartje speciaal voor onze oudste die een heel spannend examen jaar tegemoet gaat. Half uitwonend bij mijn zus en zwager en half thuis bij ons. Ik hoop dat het een ongelofelijk leuk jaar voor haar gaat worden met veel, heel veel mooie en nieuwe ervaringen. Wij zijn nu al trots op haar, gewoon om hoe ze is en wat ze doet...So Very Proud of You! 

Kaartje is gemaakt met Sweet Tooth cardstock, het designpapier wat ik heb gebruikt is van SU en vind ik erg vrolijk. De veertjes zijn gestanst met LLD Accent It-Feathers and Arrows, de tekst heb ik gestempeld met MFT Premium Dye Ink Safety Orange op een uitgestanste Horizontal Stitched Strips Die-namics. De lay out is gemaakt met Bleuprints 16 Die-namics en Bleuprints 13 Die-namics. Hemp cord heb ik gebruikt om achter de veertjes te plakken

-Inside card-
Voor de binnenkant van de kaart heb ik een bijpassende tekst genomen van de LLD Happy Graduation stempelset

Doe gezellig mee en plaats je gemaakte kaart met deze schets op het MFT Blog!Je hebt de tijd tot en met volgende week Dinsdagavond. De wekelijkse prijs is een een gift voucher van $ 15 maar als je een kaart maakt met MFT producten dan heb je de kans om een gift voucher van $20 te winnen! Succes :D

Allemaal nog een fijne dag!
Inge

11 opmerkingen

Back to Top