Stamping Bella, Tiny Townie Busy Bee

 


Goedemorgen, deze Stamping Bella stempel stond al heel lang op mijn lijstje en is nu dan eindelijk aan mijn collectie toegevoegd, Tiny Townie Busy Bee. Te schattig! Het bijenmeisje is een aparte stempel, in deze set zitten ook nog twee bijtjes en twee teksten waarvan ik hier de Happy Bee-Day heb gebruikt.


De lieve Tiny Townie Busy Bee is gestempeld op Florence Watercolor Paper, Smooth White 200 g met Versafine Nocturne. Daarna kleurde ik met Zig Clean Color Real Brush Markers.


Voor de achtergrond sneed ik papier van Femke Kokke in verschillende formaten om laagjes te creëren. De grote postzegels zijn uitgestanst met de Postage Stamps Die set van Elizabeth Craft Designs en natuurlijk moest ik hier ook wat echte postzegels aan toe voegen omdat ze er zo mooi weer bij passen.


Voorlopig is dit mijn laatste post, morgen maandag 22 januari word ik geopereerd, daarna in het ziekenhuis tot ik stabiel ben verblijven ( verwachting is een kleine week) en daarna thuis verder herstellen. Vind het allemaal weer superspannend #keepingmyfingerscrossed


Fijne zondag,

Inge

Geen opmerkingen

Back to Top