Pure Innocence en Blendabilities


Joehoee, daar ben ik weer even op mijn blog alhier na een lange tijd van afwezigheid. Vandaag met een schattig Pure Innocence meisje( Pure Innocence Happy Banner) Ik had zin om te kleuren en aangezien mijn Blendabilites nog weinig licht hebben gezien heb ik meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt. De basis van dit kaartje is een kaartje plus envelop van de Whisper White Note Cards and Envelopes. De tag is nieuw bij My Favorite Things Stamps en uit Crumb Cake gestanst met de Stitched Traditional Tags STAX Die-namics. De cirkels heb ik uitgeponst en daarna geembosd. Tekstje erbij, envelop bestempeld en...klaar een lief klein kaartje voor een lief klein meisje.

Donderdagochtend 11 December geef ik een workshop Kleuren met de Stampin'UP! Blendabilities. Je kunt je hiervoor nog opgeven: inge.groot@hotmail.com . Details kun je hier vinden of klik op het onderstaande logo :o)

Een hele fijne avond allemaal!
Inge

5 opmerkingen

  1. Super leuk Ing!! Mooi ingekleurd met de blendabilites!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je hier ook weer wat moois laat zien!
    Prachtig, leuk en lief!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I was very encouraged to find this site. I wanted to thank you for this special read. I definitely savored every little bit of it.
    Premium Sms Provider In Cuttack, Bulk SMS Software provider in Cuttack

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top