Creative Constructions:Presentable Presents


Goedemorgen! Vandaag weer een post met Blueprints in de hoofdrol, de uitdaging deze keer is om met Blueprints een mooie verpakking te maken voor een gift card.


Ik heb ervoor gekozen om een file folder kaart te maken met behulp van de File Folder Edges Die-namics in combinatie met Bleuprints 6 Die-namics. De file folder is gemaakt van Sweet Tooth cardstock en deze heb ik versiert met diverse vormen van de Blueprints 6 Die-namics in verschillende kleurtjes. De gestreepte achtergrond heb ik gemaakt met de Bold Diagonal Stripes Background. De pinguin en tekst komen van BB Toasty Greetings stempelsets en bijpassende Die-namics...cute!!!

Oh en voor de oplettende bezoeker, zien jullie mijn nieuwe watermerkje? I am back at the MFT Design Team, home sweet home! YAY!


Als je de file folder opent dan komt er een grijze inlegfolder tevoorschijn welke is bestempeld met de enige sneeuwman ook uit BB Toasty Greetings. Op dit vel kun je heel makkelijk een gift card plakken, de sneeuwman wijst er al naar ;o)


Voor heel veel inspiratie klik je even door naar het My Favorite Things Stamps Blog, enjoy!
Een hele fijne dag allemaal,
Inge




7 opmerkingen

  1. Yeahhh! Ik wist het natuurlijk al maar ben zo blij voor je! Net of je niet weggeweest bent ;)
    Supergave file folder heb je gemaakt!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal terug bij MFT?! Geweldig zeg!!! Niet alleen voor jou, maar ook voor ons. Krijgen we weer extra veel prachtige MFT-kaarten bij jou te zien. Gefeliciteerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WHat a cute little penguin! Love your card Inge!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd ! Ik volg je te weinig om te merken dat je weggeweest bent bij het MFT design team, zag nog telkens leuke kaarten voorbij komen.....
    Geniet !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a creative card construction you put together here, and very cute with the penguin!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha geweldig weer terug bij MFT!! Gevaarlijk voor mij, want je inspireert me enorm met je leuke kaarten!! Ook dit weer wat je maakte, zo tof!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal leuk deze kaart met giftcard! Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat je nog in het MFT DT zat... blijkbaar had ik het mis, welkom terug dus!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top