Mix 'n Up! Maandag #14


Goedemorgen, vandaag 4 kaartjes gemaakt met materialen van de Mix'n Up! kit (info bovenaan mijn blog) in combinatie met de Foxy Friends stempelset en bijbehorende pons.


Deze set heb ik al een hele tijd liggen maar door omstandigheden nog niet aan toe gekomen om te gebruiken! Zo zonde want het is een toppertje en alleen nog te verkrijgen als Bundle tot en met 31 mei ( dat scheelt je toch 10%!),daarna zijn de stempelset en pons alleen nog los te bestellen in de nieuwe catalogus.


Ik combineerde de grappige dieren met een nieuwe SU stempelset Eastern Beauty. En nam wat voorbeelden uit de nieuwe catalogus ter inspiratie erbij.


Hou je van lieve cute kaartjes dan is deze set onmisbaar. Op Pinterest vind je talloze variaties die je met de Foxy Friends Bundle kunt maken. Van beer tot vos en van poesje tot hertje, hondje,wasbeer....etc! Bestellen? mail dan naar inge.groot@hotmail.com De bundel (pons met stempelset) komt op € 49,50 de stempelset apart € 33 Filmpje 

*alle kaartjes zijn 10 cm x 10 cm

Ik wens jullie allemaal een hele fijne en gezellige maandag!
Inge Xx

5 opmerkingen

  1. Ze zijn enig, deze lieve diertjes èn jouw onwijs leuke 10x10 kaartjes. Tof maatje is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaartjes! Schattig zeg! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo snoezig deze kleine kaartjes! Ik had nooit zoveel met deze set maar als ik dit dan weer zie.... zucht...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige kaartjes. En de set is er zeker een die je gewoon moet hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top