Stamping Bella Challenge, Inspiration Photo



Goedemorgen! Vandaag een kaartje voor de Stamping Bella Challenge van deze week waarbij je de inspiratie mocht halen uit de foto onderaan. Ik koos voor de margrietjes in het mandje en gebruikte Daisy Squidgy. Om de focus op het margrietje te houden heb ik deze alleen ingekleurd met Copics en het meisje blanco gelaten. Verder heb ik stempeltjes en stansjes van Stampin'Up! gebruikt en het mooie cardstock en grid/chevron papier en Die-namics van MFT.


Tot mijn verrassing bestaat deze stempelset uit drie(!) stempeltjes. Eeen tekst,  één grote plus een kleinere versie van het meisje, hoe schattig is dit! Ik heb het kleine meisje gebruikt om op de envelop te stempelen.


Bovenstaand de inspiratie foto, echt zomers vind ik...mooi én lekker hihi! ^_^

Ik wens jullie een hele fijne woensdag,
Inge Xx

4 opmerkingen

  1. Zo gaaf dat je alleen de margriet kleur hebt gegeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een poepie he, en ja juist zo leuk deze setjes uit 3.... love it toedeloe....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje. Blauw/ groen ik hou ervan. Volgens mij zijn dat ook é''en van jouw favorite kleurtjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ach, wat een scheetje ! heel erg mooi en lief
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top