MFT Color Challenge #72


Hee hallo, vandaag weer een kaartje voor de twee wekelijkse MFT Color Challenge met deze keer in de hoofdrol de kleuren Blueberry, Blue Yonder, Cement Gray en Cherry Crisp. Persoonljk vind ik dit een supermooie en frisse kleuren combinatie.

Ik heb de achtergrond gestempeld met een stempel uit de Distressed Patterns stempelset. Daarop diverse laagjes met de gewenste kleurtjes en een tag met een tekst van de Boss Babe stempelset welke ik erg gaaf vind mede door het lettertype en de grappige teksten. Het bloemetje is twee keer gestanst uit Blue Yonder cardstock en daarna flink verkreukeld, in het midden heb ik een brad/splitpennetje geprikt...Congratulations, You are Way Amazing!

Doe je mee met deze kleuren uitdaging? Je kunt je kaartje HIER plaatsen en kans maken op een MFT Voucher

Je hebt tot en met woensdag 12 juli de tijd om je kaart/creatie te plaatsen. Succes!

Ik wens jullie allemaal een gezellige dag vandaag!
Inge



4 opmerkingen

  1. Gave kaart in frisse kleurtjes. Leuk accent die nietjes erin Inge.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gaaf! Leuke laagjes, heerlijke kleurencombinatie en mooie details!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kei leuk gemaakt.
    Deze kleurencombi geeft een beetje een Hollands tintje aan je creatie.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top