Stamping Bella, X-Mas in July


Goedemiddag, vandaag kerst in Juli (waaah!)als uitdaging op het Stamping Bella Blog. Persoonlijk moet ik er nog niet aan denken aan kerst, tis zomer en we moeten nog op vakantie notabene. Maar hee dan toch deze uitdaging, mijn eerste kerstkaart van dit jaar is een feit *lol*en ze is toch wel superschattig geworden als zeg ik het zelluf. Die Chickies zijn tha bomb!

Het kaartje is gemaakt met als basis wit cardstock en daarop een aantal Die-namics uitgestanst in zomerse kleuren ;-) Het chickie is gestempeld met de CHICKadeer stempel, het tekstje ook. (ik kocht dit specifieke stempeltje hier) Ze is gekleurd met Copic Markers en daarna uitgestanst.

Ingrediënten:
Stamping Bella: CHICKadeer ( Cool Chicks Collection)
Paper: MFT Cardstock and striped paper, Blending Card by X-Press It
Dies: MFT Die-namics
Ink: Memento
Color Medium: Copic Markers
Other: Staple,Clear Sequins, Thread

Ik wens jullie alvast een fijn weekend!
Inge Xx

3 opmerkingen

  1. Oooh, enig kaartje!! Daarstraks was ik even bij Doe@ding, en heb jouw kaartjes van MFT live bewonderd! Nog mooier dan op het blog! En wat waren ze enthousiast over de workshop, nu al zin in september...leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk kerstkaartje! Ik vind de Chickies gewoon te cute....;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi, hi, wat een enig kerstkaartje. Jij heb er al meer dan ik hoor. Ik moet er ook nog niet aan denken. Meestal krijg ik eind augustus de 'kriebels'. Vooral ook daar de kerstspullen weer over de top gaan. Elk jaar weer leuke dingen. Ai, ai, slecht voor de portemonnee ;) Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top