MFT Color Challenge 75


Hoi hallo, en nog een kaartje vandaag. Gemaakt met de kleuren van de Color Challenge nummer 75, Coral Crush, Spearmint, Green Eyed Monster en Blueberry

Een bloemig bedankt kaartje is het geworden. De bloemen heb ik uit gekleurd cardstock gestanst en verfrommeld en de laatste twee bloemetjes zijn op wit cardstock gestempeld met Coral Crush Premium Dye Ink en uitgestanst. Blaadjes zijn eveneens gestempeld en gestanst en achter de bloemen geplakt. De Thank You tekst vind ik een mooi lettertype en komt van de You Give Me Butterflies stempelset...Thank You!

Ingrediënten:
MFT Stamps: Distressed Patterns, Flashy Florals, You Give Me Butterflies
MFT Die-namics:Essential Fishtail Sentiment Strips, Flashy Florals, Wild Greenery
MFT Cardstock: Sweet Tooth, Coral Crush, Spearmint, Green-Eyed Monster en Blueberry
MFT Ink: Black LicoriceCoral Crush, Spearmint, Green Eyed Monster.
Other: Scor BuddyScore TapeMini Misti, thread, Mono Multi Liquid Glue, Clear Sequins

Doe je mee met deze kleuren uitdaging? Je kunt je kaartje HIER plaatsen en kans maken op een MFT Voucher

Je hebt tot en met as woensdag 23 Augustus de tijd om je kaart/creatie te plaatsen. Succes!

Ik wens jullie allemaal een gezellige dag vandaag!
Inge

5 opmerkingen

  1. Prachtig kaartje...die kleuren zijn super!!
    Jij ook fijne dag, zonnetje schijnt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een colorchallenge, zondag nog over gehad :-) Supermooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kei leuk kaartje!!!
    Ik vind het heel gaaf dat je het cardstock van de onderste lagen een beetje 'slordig' over elkaar hebt geplakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleuren en de blauwe bloem vind ik er zo lekker opvallen.

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top