Mix and Match #19


Vandaag weer de maandelijkse Mix en Match post van EllenInge,
Inge, Mariken en Sandra. Ik zelf mocht deze maand het pakket verzorgen. En omdat we de kerst nu rap naderen had ik gekozen voor een pakket in de traditionele kerstsfeer met groen, rood en wit. Ik maakte een kaartje en een bijpassende cadeau doosje.


Beide zijn heel simpel gehouden, het papier en de tekstjes spreken voor zich. Het rendier is de Deer Love Die-namics en kreeg een wiebeloogje.

Ik klik snel naar SandraMarikenEllen en Inge ga je mee? Ben weer ontzettend benieuwd wat zij hebben gemaakt! Een hele fijne dag gewenst en tot de volgende Mix!

Liefs,
Inge

8 opmerkingen

  1. Zag het al bij Ellen leuk weer! Dat lint is mooi en de rendiertjes te cute! Leuk pakketje weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gemaakt Inge vooral het papier vind erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige papiertjes en ik ben fan van het rendiertje. Die past zo goed bij jouw papiertjes! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was een toppakketje Ing, met zoveel leuks erin! Ik schreef al bij Ellen, de rendieren zijn wel favoriet, ze zijn ook enig! Prachtig doosje met kaartje, ik hou ervan! Gezellige zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Rood en groen zorgen altijd meteen voor instant kerstgevoel dus je pakketje is perfect voor deze dagen. Je kaart is ook super. Dit hertje is zoooo leuk, zeker met wiebeloogjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was weer een gaaf pakketje! Zo lief je kaartje...heb zo'n spijt dat ik de te leuke hertjes niet gekocht heb ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Jouw kerstpakketje was echt superleuk! Net als jij moest ik dat ene papiertje wel gebruiken in combinatie met die leuke MFT-herten. Wat jij gemaakt hebt, ziet er weer prachtig uit! Doosje is ook heel leuk. Op naar 2018 voor de volgende mix!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk kaartje!
    Mooi papier en het hertje is echt lief!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top