MFT Color Challenge #94

Hoi, gezellig dat je langskomt. Vandaag weer een zomers kaartje gemaakt met MFT Color Challenge 94 in de kleuren Sno Cone, Summer Splash, Peach Bellini en Lemon Chiffon.

Ik had dit kikkertje nog ongebruikt liggen en met deze challenge moest er gewoon een kaartje mee worden gemaakt. Ze zijn te grappig en komen van de stempelset Toad-ally Awesome. Met de wiebeloogjes wordt ie nog leuker vind ik zelf hahaha. Kikkertje is gestempeld op een velletje uit het Watercolor Wash 6 x 6 Paper Pack en daarna heb ik er met de Distressed Patterns nog wat stippels op gestempeld. Ook op de achtergrond zie je de spettertjes terug evenals hartjes deze komen ook van de Toad-ally Awesome stempelset. Achter de kikker nog wat blaadjes welke ik heb uitgestanst met de Leafy Greenery Die-namics De cirkels zijn uitgestanst met de Circle STAX Die-namics set 1 en 2


Doe je mee met deze kleuren uitdaging? Je kunt je kaartje plaatsen op het MFT Challenge Blog en kans maken op een MFT Voucher!

Je hebt tot en met as woensdag 6 juni de tijd om je kaart/creatie te plaatsen. Succes!

Ik wens jullie allemaal een gezellige donderdag!
Inge

4 opmerkingen

  1. Die is geinig! Heb toevallig net zelf ook wiebeloogjes zitten plakken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige lollige kaart! Heel tof, die kikker op designpapier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De rondjes heb jij heel leuk verwerkt en die kikker is geweldig. Over de kleurtjes hoef ik het niet te hebben....zijn altijd zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Om te zoenen, deze kikker in pastel tintjes! (Misschien veranderd hij wel in een prins!)

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top