Mix en Match #25


Hallootjes op deze heerlijke warme, zonnige dag! Met vandaag een Mix en Match samen met Ellen, Inge, Mariken en Sandra, en ja ik ben te laat #schaam Misverstandje en iets met een beetje teveel aan mijn hoofd de afgelopen twee weken denk ik hahaha. Never mind, ik ben snel aan de slag gegaan want hee ook op dit soort mooie dagen zit ik af en toe gewoon heerlijk te knutselen.

Het geweldige pakket werd deze keer verzorgd door Inge. Check dat gave Cats on Appletrees stempeltje dat zat er gewoon bij he, wauw! Thanks Ing :D Verder leuke vingerplant blaadjes nog meer andere blaadjes en vrolijke kleurtjes papier. De tekst heb ik gestempeld met Versafine en geembosd met wit embossingpoeder. Het enige wat ik zelf heb toegevoegd is wat garen en een paar sequins verder zat alles in het pakket.

Ik klik snel naar Ellen, Inge, Mariken en Sandra ga je mee? Ben weer ontzettend benieuwd wat zij hebben gemaakt! Een hele fijne zondag gewenst!

Liefs,
Inge

3 opmerkingen

  1. Wat een tof kaartje heb je er van gemaakt. Prachtige kleurtjes! Het pakket was een klein feestje volgens mij voor jullie. Leuk leuk!
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja jullie hebben er mooie kaarten mee gemaakt! Superleuke tekststempel zeg! Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo...en dat schud jij zo even uit je mouw!! Helemaal tof, echt een heel gaaf kaartje! En te laat...nee hoor, het mag de hele dag, allemaal de 15de! Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top