Joy Fold, Thinking of You


Bij deze wil ik jullie allemaal een héél gelukkig nieuw jaar wensen, met veel geluk creativiteit en gezondheid!
I want to wish you all a very happy new year with lots of luck, joy and creativity!
Dit kaartje heb ik begin verleden maand gemaakt voor Claudia (
Pretty Pressings) elke maand dagen we elkaar uit met een challenge en deze keer was de opdracht om een Joy Fold kaart te maken. Bij deze mijn exemplaar, kan 'm nu showen want Claudia heeft 'm inmiddels ontvangen:o)
I've made this card at the beginning of last month especially for Claudia, we challenge each other every month to make a special kind of card. This time the challenge was to make a
Joy Fold Card, Claudia has received mine so I can finally show it to ya all:o)
Inge xx

11 opmerkingen

  1. heey inge,

    wat een mooie joy fold kaart heb je gemaakt zeg!!! echt toppie. het past ook helemaal bij het koude weer van nu.

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart, met een fantastische binnenkant !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En nu maar hopen dat die 2 de Elfstedentocht kunnen meerijden he !!

    Hier in Zweden zou het alvast lukken, want hier ligt flink wat dichtgevroren ... Alhoewel we vandaag alweer plusgraden hadden ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart !!!

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind deze kaart echt super! Jammer dat ik zo bezoek krijg... mmm..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaarten zeg, ik heb al helemaal zin om zelf aan de slag te gaan ;)
    nu zatr ik terug te kijken in de oude berichten en kwam de Magnolia stempelclub tegen.
    bestaat deze nog en kan je nog steeds die stempel kitjes bestellen?? ik kan er niets over terug vinden op de site van magnolia.

    groetjes melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een geweldig mooi kaartje ,(allemaal trouwens..)heb je gemaakt!!

    groetjes san.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kaart zeg
    echt een toppertje hoor
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hay Inge.

    Wat een leuke site.krijg weer heel wat ideeën. kom zeker vaker kijken ik las een berichtje van september2007 over de magnoliastempelclub lijkt me erg leuk.
    Weet jij waar ik meer info kan vinden
    wat het kost en wat je krijgt enz.
    Zelf woon ik ook in noord holland

    Gr thea

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Thea en Melanie,

    de stempelclubkit van Magnolia is alleen via Magnolia zelf te verkrijgen: http://www.dreamcottage.nu/Club/index1.html

    Veel succes;o)

    Hartelijke groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Inge, this is so beautiful! I like this image a lot and you have coloured it so beautifully it is even more adorable!
    Have a great weekend!
    Big hugs,
    Aija

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top