Oh Happy Day!

Afgelopen zaterdag had ik een knutselkletsdagje met mijn vriendinnen Carmen, Sandra en Diana. Tineke zou ook komen maar moest helaas werken, we hebben je wel gemist hoor Tineke!
Het was supergezellig en helaas zijn dat soort dagen altijd veels te snel om! Omdat ik niet alleen maar wilde kletsen (hoe is het mogelijk *lol*) maar ook wat wilde doen had ik een project verzonnen om te maken. Voor allemaal had ik een blikje en kaars gekocht. (De kaars kan verpakt worden in het blikje)en de bedoeling was om dit op te pimpen tot een leuk kadootje. Dit is mijn resultaat geworden.
Designpaper: Pebbles Inc.
Stempels:
Magnolia en tekst Stamping Bella
Frutsels: BloemPons geleend van San, brads, Prima Fower, lint en vlinder ooit gekocht bij de Zeeman
Allemaal een fijne maandag!
Inge

12 opmerkingen

  1. Beautiful work you do! I love that idea!
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It'wonderful idea. I like it very much.
    Hugs from Belgrade.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat kan jij die plaatjes toch mooi kleuren!
    Ik had toevallig ook iets gemaakt met deze stempel, maar de mijne is lang niet zo mooi gekleurd als de jouwe.
    Super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Inge,

    Nou dat oppimpen is gelukt hoor;). Heel erg leuk gedaan!!!!

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh inge.. if this is not a happy day??? i loove your idea.. :-0 i will case you on that
    hope you are well sweetie!!!
    sending lots of love
    claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super idee en leuk om kado te geven.

    X Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo,

    Ik heb net zitten kijken en wat een leuke en mooie dingen maak je zeg!!
    Ben nu meteen een volger deze blikken ga ik zeker onthouden hoor helemaal super!!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top