Elzybells Art Stamps, #41 Hoping your birthday is...

It's time for another Elzybells Art Stamps Challenge, this time the challenge is to make a one layered card. A real challenge for me because I'm always working with layers as you know;-) I took some light Kraft cardstock started stamping swirls with the Fancifull Flowers set and Sugar Candy Ink. I've added some little stamped flowers with Strawberry Fool. and voila my own stamped background *proud* The fun Teddies stamp is called Ladybug Fun.

Please join in with the challenge, hop on over to the Elzybells Forum for more details and the Elzybells Art Stamps Blog for more inspiring samples.
Have a wonderful day!
Inge.

8 opmerkingen

  1. Ooohh wat 'n superlief kaartje heb je weer gemaakt, Inge!

    San x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart weer Inge!! Die blozende berenwangen, zo grappig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. awww this is so sweet, well done on the challenge.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super lieve kaart heb je gemaakt ;0)
    En wat prachtig ingekleurd!

    Janneke X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, ik vroeg me al af waar dit gave papier te koop was :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje, ik hou van het "naturelle" ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een geweldig kaartje, zo leuk en heel mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super kaart Inge! Je homemade achtergrondje vind ik prachtig:))
    Goed weekend, Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top