Whiff Of Joy, Awesome Kit News!!!


Ziehier de nieuwe Zomer Kit van Whiff Of Joy (by Elisabeth Bell), de Kits zijn helemaal in een nieuw jasje gestoken op velerlei verzoek van jawel...jullie! De kits zullen er vanaf nu als volgt uit zien:

-als een 12 x 12 cm stempelplaat
-gemount op cling
-en al opgeborgen dus geleverd in een clear CD doosje!

Deze kit bevat 11!!! stempels met als thema "Fun in the Sun" en het beste van allemaal.... de Kit kost slechts €15 plus €1,50 verzendkosten(europa) nou dat zijn nog eens prijzen in deze tijden van recessie toch, helemaal leuk! En voor de kwaliteit stempels die Katharina altijd bied is dit echt een koopje, geloof mij.
Je kunt de Kit vanaf vandaag--->HIER<--- preorderen
Inge 

2 opmerkingen

  1. O... deze is echt heel gaaf! Ik ben meteen naar de shop gegaan. Had al een poosje een paar stempels op mijn verlanglijstje staan en deze trekt me over de drempel. En nu maar wachten...
    Hugs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik ben benieuwd wat jij ermee gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top