May MFTeasers, PI You're Golden

Goedemorgen allemaal, voor alle nederlandse lezers een héle fijne koninginnedag! Wij gaan straks even struinen over de vrijmarkt en natuuuurlijk aan de oranje tompouce. Vandaag mijn favoriete My Favorite Things Stamps teaser dag,  we laten jullie voorbeelden zien gemaakt met de nieuwe Pure Innocence stempeltjes, Baseball Boy, Goldfish Girl, Home Sweet Home, Giraffe Girl, Freckles en All Occasion Sentiments (de laatste drie sets hebben jullie al gezien tijdens de VIP van afgelopen maand April)
Mijn kaartje is gemaakt met Goldfish Girl, ze is gekleurd met Spectrum Noir Markers (huid TN1, TN2, TN3 Haar EB2, EB7, EB8 Broek GB9, GB10, GB11 Blouse BGR1, BGR2, BGR3) met chalk heb ik wat schaduw gemaakt. Ze is uitgestanst met de Rectangle STAX Die-namics. De grote bloem is gemaakt met de Botanical Beauty Die-namics en in het hart heb ik een kant en klaar bloemetje geplakt. De blaadjes zijn gemaakt met de Royal Leaves Die-namics
Voor de binnenkant van de kaart heb ik PI op de Vertical Greetings II gestempeld en erbij een knoopje gestanst. Het designpapier is van Authentique. De maat van de kaart is 14 x 14 cm (14 x 28 ongevouwen)
Hieronder een overzichtje van de gebruikte Die-namics:

And here are the details about the upcoming release on May 1 at 10 PM:
MFT release is on May 1 at 10 PM EST. You can attend the release party from 8-10 PM EST HERE in the forum for fun games and prizes! All the new sets and dies will be available May 1 at 10 PM EST
The guest designer contest is ON! Check out the Forum for details on how YOU can win over $100 in stamp sets and play along with the DT for a month.
If you'd like to see all the teasers for today, please click on over to Kim's Blog NOW! Be sure to leave comments as you go for a chance to win one of 2 $10 vouchers being away given daily, just for leaving a comment. Check Kim's blog for the winners.
See ya tomorrow with more sneak peeks! Zie ik jullie morgen weer voor nog meer sneak peeks?
Inge.

35 opmerkingen

  1. Wonderful card Inge, love the sweet image and all the fab details.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart weer. Hij is goed versierd, maar toch oogt hij rustig. Het papier dar je hebt gebruikt heb ik pas ook gekocht, het is zó mooi en goed te combineren. Daar krijg je vanzelf mooie kaarten van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love all the details on this card Inge.The new leaves add that simple something to the overall look.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous! I love that flower, just stunning!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love that rose and the images are so so sweet. Adorable card!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love all your colors and layers and the flower is awesome.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi kaartje, Ing! Dit is ook prachtig papier....Leuke stempel!

    Fijne dag!

    Ps. Je vloppie ligt klaar...gooi hem van de week ff bij je in de bus :)

    San x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love your card--the colors and layers. Love how you colored her. she is precious. ksh

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Adorable card! Love your coloring and the papers and flower are so pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. SUPER card! Love the colors, dps, your sweet image, that rolled newsprint rose is fab ... just LOVE this card! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous layers and card! Your flower is sooooo pretty!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. very cute card...love your flower....and coloring!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This image is wonderful! I always had goldfish growing up!! : )

    BeantwoordenVerwijderen
  14. That images is just so sweet, and you did an amazing job coloring it!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is incredibly adorable Inge!! Love the colors!

    Crafty Hugs!
    Meredith

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Inge,
    Een hele leuke kaart heb je er weer van gemaakt! En die tekst is ook super, net zoals jouw bloem. Die vind ik echt de max!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Inge, your distressing is really incredible! I love your flowers and your corners.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Cute card...love these dies and stamps.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I really love the colors you used for your card. Cute.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. The goldfish card is ADORABLE! Love it.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. this is so cute. Love all the layers and colors. TFS

    BeantwoordenVerwijderen
  22. I've seen you use the Botanical Beauty Die-namics to make a flower like this before, & I still think about trying to recreate it! :) It looks like you used a thinner type of paper, like maybe pages from a book... but I just can't quite tell what's going on in the center. It's so gorgeous, I wish you could teach me how to make one! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Inge, ik maak nog niet zo lang kaarten maar vind het heel leuk om te doen en ontspannend. Gisteren heb ik mijn laatste lading spectrum noirs ontvangen (en heb ze nu allemaal, wel even een uitgave maar vond een goede aanbieding op internet heb ze nu allemaal voor 134 euro en daar bedoel ik mee de 12 x 6 markers en de 4 setten van 24 markers, dus daar ben ik dan ook superblij mee) maar heb even een vraagje aan je. Heb jij ook dat sommige markers als je ze openmaakt (wat inderdaad niet altijd makkelijk gaat hahaha)het inkt eruit springt(nou ja misschien ietwat overdreven maar wel een druppeltje dan) met het gevolg dat je het op je handen en als je pech hebt ook op je stempelafdruk snik snik. Maar goed ze kleuren heel fijn, ik heb met bewondering bij jou zitten kijken hoe mooi je de stempels inkleurt, daar kan ik nog veel van leren. Mooie kaarten maak je. Groetjes van Anita Meijer

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hi Anita,

    dank je wel voor je berichtje! Dat is inderdaad een super aanbieding, wow. Ja hoor dat heb ik ook bij sommige kleuren, bij de Copics gebeurt dat ook wel eens, ik maak mijn stiften nooit (meer;-)) open boven mijn afdrukje. Zul je altijd zien ben je bijna helemaal klaar met kleuren gebeurt er zoiets LOL. Voordat ik ga kleuren maak ik alvast de doppen los van de kleuren die ik ga gebruiken dat werkt lekker snel en je hebt dan ook niet meer het probleem van spetters.

    Heel veel plezier met de markers!

    Inge xx

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top