Do. 22 November Workshop Bij Oma Dee, Winter Wishes

Goedemorgen! Volgende week Donderdag 22 November is het weer zover....een ochtend workshop Bij Oma Dee van 10.00-12.30. We gaan een lief doosje maken en bekleden met designpapier, Die-namics en stempels van My Favorite Things Stamps. In het doosje pas precies een sachet om chocolademelk te maken plus een mini kaartje (niet op de foto)
Binnenkant deksel, tekst gestempeld op een Fisthail Flag STAX Die-namics plus een Hearts A Plenty Die-namics. De mok en tekst komen van de Who's That Girl Gets Cozy with Cocoa
In de pocket zit het sachet daarbij tekst van de WTG Gets Cozy with Cocoa gestempeld op een uitgestanste cirkel en fishtail van de First Place Award Ribbon Die-namics
Voor de achterkant van het doosje heb ik scraps gebruikt plus mijn eigen persoonlijke stempel :-)
Hieronder een overzichtje van de gebruikte Die-namics en stempelset:
Wil je ook graag zo'n doosje maken? Geef je dan op bij miranda@bijomadee.nl Zie ik je dan? Gezellig!
Inge
Stamps: WTG Gets Cozy with Cocoa | Die-namics:Fishtail Flags STAX,  Hearts a Plenty, Poinsettia, First Place Award Ribbon | Paper: Kraft, Bazzill white, American Crafts Designpaper | Other: brads, charm, twine, staple, scrappersfloss

8 opmerkingen

  1. Beautiful card love the colours and layout. Caroline xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hè Ing? Vind het weer zo'n geinig ding. Ik ben zeker van de partij :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het weer leuk!!! O, wat i shet toch eeuwig zonde dat ik op donderdag werk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi doosje, erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kom er net achter dat vlak bij mij in de buurt (inderdaad het hoge noorden) oma Dee zit. Jammer dat deze workshops op donderdag zijn. Ook mijn werkdag, misschien dat er in de toekomst op andere dagen eens een workshop kan worden georganiseerd. Dan kom ik zeker een keer langs.

    Groet Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marjolein, regelmatig worden er (op verzoek) ook op de zaterdag workshop gegeven. Verleden week nog was er een groep dames die wilden leren kleuren met de Spectrum Noir Markers en daarvoor hadden we een kerstkaarten marathon:) Laat je anders op de maillijst zetten bij Miranda dan weet je zeker dat je niets mist;-)
    Fijn weekend,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, die is super leuk! Wat balen toch dat Oma Dee zo ver weg is, anders had ik heeeeeeeeeeeeeeeeeel graag die workshop willen volgen. Wat maak jij toch prachtige dingen. Geweldig gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top