CBS September Release Teaser #1

{For the MFT Teaser post please scroll down a bit, thank you}
Hee hallo en goedemorgen vandaag een een post, een hele speciale want ein-de-lijk mag ik verklappen dat ik deze maand guest designer ben van Clearly Besotted Stamps! Een hele eer, en ik sprong dan ook een gat in de lucht toen ik de mail van Stephanie kreeg want ik vind dit relatief nieuw merk (bestaat in okt. 1 jaar) helemaal te gek! Prachtige mooie en gedetailleerde stempels met bijpassende Dies.
Vandaag is de eerste dag van de teasers en laat het design team plus gasten jullie voorbeelden zien gemaakt met de allernieuwste Clearly Besotted Stamps.

Ik begin met de Halloween set Fright Night 4 x 6"plus de matchende Dies. Voor mijn eerste kaart heb ik een basis gemaakt van Bazzill Card Shoppe, daarop een geembost panel (SU Chevron Textured Impressions) Het boompje heb ik op een uitgestanst rondje gestempeld met Versafine zwart. De vleermuizen zijn eerst uit SU Whisper White gestanst en daarna gestempeld met MFT Black Licoirce. Wiebeloogjes konden natuurlijk niet ontbreken. De tekst is gestempeld op een uitgestanste Tag Along

Voor mijn tweede kaart heb ik weer een basis gemaakt met Bazzill Card Shoppe met daarop een panel. Rondjes uit gestanst daarop een tagje gestanst uit de Tag Along geplakt. Het boompje is ook uitgestanst en zit in de Fright Night Die set. Spookje uit creme papier gestanst en ook hier konden wiebeloogjes niet ontbreken. Nog wat sequins erbij gewoon voor de leuk en het glimmertje. Ik hop nu gauw door naar het Clearly Bestorred Stamps blog om te kijken naar wat de anderen met de nieuwe setjes hebben gemaakt, hoppen jullie mee?

PS.je ik had superleuke en gedeelde pret want Cornelie is deze maand ook guest designer, kijk voor haar CBS creaties HIER!

Groetjes en enjoy! Morgen weer een nieuwe peek,
Inge

12 opmerkingen

  1. Hihi net als bij Cornelie wist ik het natuurlijk al maar ook hier nogmaals gefeliciteerd! Geweldige kaartjes heb je gemaakt...leuk de wiebeloogjes!
    Tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke verrassing, zo'n mail!! Je hebt er weer prachtige dingen mee gemaakt! Super!
    Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd, Inge!!!
    Tja, dat heb je als je telkens zulke prachtige kaarten laat zien. Dat blijft niet on-ontdekt (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd en wat een gave kaartjes heb je gemaakt. Leuk dat je samen met Cornelie gast designer mag zijn. Ik ben ook helemaal weg van de clearly besotted stempels. Ben benieuwd wat je nog meer gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yeehhhhhh, wat leuk he dat we samen gevraagd zijn, vond het ook super!
    Je kaarten zijn gaaf!!! Morgen mijn kaarten met deze set...ben benieuwd wat jij verder hebt gemaakt, maar zoals ik aan deze kaarten kan zien, kan dat alleen maar mooi's betekenen. Leuk!!!!
    Zie je morgen, helemaal zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I LOVE both your cards Inge - such fun and perfectly designed, you are simply wonderful and I can't thank you enough for being guest designer this month! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke stempels en dies weer deze maand en leuk dat jij gastdesigner mag zijn voor deze stempels, ben er ook fan van. Je hebt prachtige kaaren gemaakt Inge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf dat je als guest designer gevraagd bent! En dan ook nog met Cornelie. Wat zullen jullie samen plezier hebben. Vind het ook mooie stempels en dies en je hebt er weer mooie kaarten mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love your cards Inge, love your layouts and how you put everything together xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your cards are always such a pleasure to look at, Inge!! You are really talented!! Thanks for sharing your work with us!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. perfectly sweet halloween cards! love both!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helemaal leuk Inge!! En zo welverdiend!!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top