Blah!

{For the MFT November Product Launch Post, please scroll down a bit. Thank you}
-Card Size 4,24"x 5,5" Inch-
Hallo en goedemorgen! Vandaag een opkikker kaartje voor iemand die in de lappenmand zit. Basis is gemaakt van Bazzill Card Shoppe Marshmallow met daarop een matje van BSC Gummy Worms (zo'n grappige naam ;))  Het papier is van Carta Bella-Wildflower en er zitten behoorlijk heftige printjes in maar tezamen geven de papiertjes toch veel gewaagde combinatie's.

Ik heb een achtergrondje geembost met Cuttlebug Tiny Bubbles. De tag is gemaakt met een mal uit eigen collectie en daarop is een tekst van Paper Smooches Slang Gang gestempeld met Versafine Onyx Black. Het kikkertje is ook een Paper Smooches stempel ( A Little Lovin) en is gestempeld op dp uitgeknipt en met foam tape opgeplakt. De stippeltjes op zijn rug heb ik ingekleurd met een witte gelpen. Hier en daar nog wat sequins op de kaart en...klaar!

Een hele fijne dag allemaal!
Inge

2 opmerkingen

  1. (-: Ik heb op de blog van Bij Oma Dee gereageerd :-)Ben benieuwd naar je reactie.

    Fijne zonnige middag gewenst - ik ga aan de knutsel, voorbereidingen voor een Kerstfair.

    Tot zaterdag, leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een tof kaartje is dit geworden! Ik vind de kikker heel geinig en door het vele wit straalt het papier toch ook weer rust uit, knap!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top