Hello, Hello...Easel Cards


Hee hallo en een hele goede middag! Heerlijk he het zonnetje buiten, van het weekend word het nog aangenamer en wie weet zelfs al BBQ weer, joepieee! Ik heb voor jullie vandaag twee easel kaartjes met een kleine foto tutorial. Deze vorm van kaartjes is weer eens wat anders en echt niet moeilijk om te maken!
Voor het eerste kaartje heb ik een stempelset gebruikt van Clearly Besotted Stamps, Call Me. Telefoontje is gepaperpieced. Lekker snel! Tekts Hello, Hello is gestempeld op een uitgestanste Say What? Die-namics Kleine hartje is ook van Clearly Besotted Stamps, Mini Love Hearts


Stap 1. Snijd een stuk cardstock van 4,25"x 11" Inch en ril op 2,75" en 5,5"Inch


Stap 2. Vouw je de rillijnen en ziet je kaartje er zo uit.


Stap 3. Bekleed de binnenkant van de kaart en stempel de tekst op een stukje designpapier en cardstock plak dit op je kaart met foam tape zodat je een opstaand randje krijgt. Dit is het steuntje van je easel.


Decoreer de voorkant naar eigen idee. Ook als kleuren niet je ding is dan kom je een heel eind met paperpiecing, dat heb ik hier ook gedaan met een stukje groen designpapier. Stippeltjes zijn aangezet met witte gelpen.


Voor het tweede kaartje heb ik een Paper Smooches stempeletje gekozen. Party Posse heet de set waar dit schatje uit komt. Verder heb ik wat cirkels een ster en een tekst bubble uitgestanst.

Ik wens jullie alvast een heel fijn en zonnig weekend!
Inge

4 opmerkingen

  1. Erg leuk dit modelletje en handig de uitleg erbij. Thanks! Toffe kaartjes. Voor t telefoontje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee superleuke kaartjes Ing! Blijft altijd een leuk modelletje en helemaal met deze uitleg...
    Dank! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaartjes en idd een erg leuk modelletje :) Bedankt voor de duidelijke uitleg en inspiratie! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 hele leuke kaarten. het dinootje is erg schattig! En dan die tekst erbij hihi..
    groet,
    rianne

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top