MFT June Release Rewind

Hee hallo een hele goede morgen allemaal! Vandaag kunnen jullie hier én op het My Favorite Things Stamps Blog nóg meer inspiratie vinden met de allernieuwste stempels en Die-namics.

-Front File Folder Card, size 5,5" x 4,25" Inch-
Ik heb ervoor gekozen om in de At The Office sferen te blijven omdat ik dat een geweldig thema vind om te combineren met kaarten maken. File Folder kaarten maakte ik jaren geleden ook al en het model verveeld echt nooit! De Filefolder kaart is gemaakt met de File Folder Die-namics deze maand gratis! bij MFT bij bestellingen van $ 60 of meer. Hoe je een file folder kaart maakt met deze Die-namics kun je HIER vinden. 

Basis van mijn kaart is Sweet Tooth Cardstock met daarop een uitstanst panel van de Office Supplies Die-namics. Deze heb ik bestempeld met de Grid Background en MFT Hybrid Ink Kraft. De cirkels heb ik gemaakt met de Bleuprints 16 Die-namics in Steel Blue,Kraft en Pink Lemonade. De grote Ampersand heb ik uit Steel Grey cardstock gestanst met de Ampersand Die-namics. Tekst komt van LLD At The Office, fishtails zijn gemaakt met de Pierced Fishtail Flags STAX Die-namics.

-Tab Out-
 De file folder kaart die je eruit kunt halen heb ik gemaakt met de File Folder Die-namics en Berrylicious Cardstock. De tekst plus pijl komen van de LLD At The Office Stempelset.

   


 -Card Size 4,25" x 5,5" Inch-
Mijn tweede kaart is het oud vertrouwde modelletje. De panels zijn uitgestanst met de Office Supplies Die-namics. Het Sweet Tooth panel is bestempeld met de Romantic Background en MFT Hybrid Ink Kraft. Het panel van Kraft heb ik bestempeld met de Notebook Background en MFT Hybrid Ink Kraft. Daarna heb ik met de Peek A Boo Heart Frames Die-namics een hartje gestanst uit dit panel. De Smile tekst heb ik gemaakt met de TRANSFORM-ables Smile en de mooie tekst komt van LJD Together Forever stempelset

-Inside card-
De binnenkant van de kaart is simpel, een Ampersand uitgestanst met de Ampersand Die-namics en Kraft Cardstock en de tekst van LJD Together Forever is gestempeld met de MFT Hybrid Ink Steel Grey.

   

Klik nu gauw naar het MFT Blog voor nóg véél meer inspiratie, veel plezier!
Een hele fijne dag!
Inge

3 opmerkingen

  1. Once again, great cards! Thank you for your inspiration!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt fantastisch wat je laat zien, je maakt zó leuk gebruik van alle materialen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love your cards Inge! As always they're fabulous!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top