MFT Creative Challenge, Improving on Pattern Perfection


"Hi everyone, and welcome to this month's My Favorite Thing's Creative Challenge! Our Design Team Creative Challenge  is a monthly feature where we challenge our Design team to explore their creative side using a specific theme, product or technique. This month it's all about Crafting for the Men in Your Life be sure to check the MFT Blog for a list of all the designers who have creative solutions for you today!"
 -Card Size 4,25" x 5,5" Inch-
Voor mijn eerste kaart heb ik een basis gesneden van Smooth White Cardstock en heb vervolgens uit een stuk cardstock een achtergrond gestanst met de Stripes Cover-Up Die-namics. Daarna heb ik verschillende figuurtjes uit Steel Grey, Berrylicious en Kraft cardstock gestanst met Blueprints 13 Die-namics. De Steel Grey banner heb ik vervolgens bestempeld met de Pinestripe Background en MFT Hybird Ink Steel Grey. De ster is uit Berrylicious cardstock gestanst met de LLD Accent-It Rock and Roll. De tekst komt van de Sending Thanks stempelset en is eveneens gestempeld met MFT Hybrid Ink Steel Grey

 -Inside Card-
Voor de binnenkant van de kaart heb ik het uitgestanste deel gebruikt van de ster van de voorkant van de kaart en een passende tekst erbij gestempeld.

 -Card Size 4,25" x 5,5" Inch-
Voor mijn tweede kaart heb ik een basis gesneden van Smooth White cardstock. Het leuke gestitchte panel van de achtergond is gemaakt met Blueprints 13 Die-namics. Zo ook de andere figuurtjes die ik heb uit gestanst van Kraft, Steel Grey, Pink Lemonade en Brick Red cardstock. Op de Brick Red rode banner heb ik de Diagonal Stripes Background gestempeld met MFT Hybrid Ink Brick Red. De tekst is gestempeld met een tekstje van de LLD At The Office stempelset. Het kleine gekartelde rondje is een Die-namics die hoort bij Bluepints 13 Die-namics en ik heb deze gecombineerd met de nieuwe Pinking Edge Circle STAX Die-namics. De HI tekst heb ik uit Steel Grey cardstock gestanst met de Happy Hellos Die-namics.

-Inside Card-
Voor de binnenkant van de kaart heb ik de pijl op Kraft cardstock gestempeld met MFT Hybrid Ink Kraft en de pijl uit de LLD At The Office stempelset

Klik je nog even door naar het MFT Blog? Voor nóg meer inspiratie en Kaarten/Projecten met als thema: Improving on Pattern Perfcection

Fijne dag!
Inge

   


9 opmerkingen

  1. Zo leuk! Allebei! Maar je eerste is mijn favoriet, ik vind de kleurencombinatie zo mooi en alle gebruikte spullen zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very pretty cards! I love all the layers and the "messy string" circles. I need to try that! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amazing designs, Inge! I LOVE how you layer and combine elements and make it look perfectly messy! LOVE.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stunning cards Inage, I love your designs and colour combos :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I am always blown away with how you combine elements on your cards. Love both! Fabulously done!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top