Simon Says Stamp Card Kit April


Hoi hallo en goedemorgen, bij het schrijven van deze post zie ik dat het vandaag vrijdag de 13e is hihi. Dus. Vandaag niet onder ladders doorlopen enzo ;o) Een post vandaag met kaartjes gemaakt met de Simon Says Stamp Card Kit van April.


Regelmatig bezoek ik het inspirerende blog van Nicolezij laat elke maand supermooie kaartjes zien gemaakt met de Card Kits van Simon Says Stamp, ik was erg nieuwsgierig naar deze Kit dus heb mijzelf getrakteerd op een pakje gezelligheid.


In de maand April was het thema verjaardagskaarten, althans de stempelset was hierop gericht, en aangezien dit soort kaarten altijd handig zijn om op voorraad te hebben heb ik mij aan dit thema gehouden. Drie op een rij...!

Alle Die-namics die ik heb gebruikt zijn van My Favorite Things Stamps. (basisvormen zoals cirkels, fishtails, tags, gestitchte rechthoekjes en rondjes)

Ik wens jullie allemaal een hele fijne en gezellige dag (zonder ongelukjes!) en tot zondag. Dan weer een Mix & Match post, yay!!!
Inge xx

5 opmerkingen

  1. hele leuke mooie kaartjes!!!
    Ben er ook mee bezig, vind het een super leuk setje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele toffe kaartjes heb je gemaakt met de kit. Ik moet eerlijk zeggen, vrijdag de 13e heeft bij ons ook een hele speciale betekenis...toen heeft Hans zijn hartstilstand gehad. Zal blij zijn als het de 14e is...hahah, echt niet bijgelovig...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed cadeau voor jezelf, gave kit zeg! Tsjaaa en jij weet daar dan ook weer geweldige kaartjes mee te maken. Hoe doe je dat toch altijd?! Een soort van 'magic'. Ik zal extra voorzichtig zijn vandaag ;) Tot nu toe alles oké :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes, Inge! Die bloemenprints zijn erg mooi. Ik vind ze in een blokje vaak prachtig, maar lastig om te verwerken. Maar jij hebt het prachtig gedaan! Van het weekend misschien toch maar eens in mijn papiervoorraad duiken, op zoek naar een bloemenprintje...!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wouw, wat een beauties! Geweldig om te zien wat jij met de kit creëerd. Heel inspirerend! Jammer dat mijn kit al leeg is... dit was wel een van mijn favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top