August Release Replay, Hula Hoop!


Goedemorgen!Elke maand een after party challenge op het My Favorite Things Stamps Blog. Een week na de release laat het MFT Design Team zien wat er nog meer allemaal mogelijk is met de allernieuwste producten oftewel de Release Replay.

Ik heb voor Pure Innocence Hula Hoop gekozen, Hoelahoepen (eigenlijk een heel raar woord hihi) wie kent het niet. Uren waren wij hier vroeger zoet mee en dan het liefst met een Hoelahoep met glitters ^_^  Kaartje is gemaakt met Sweet Tooth cardstock als basis, hierover heen heb ik een motiefje gekozen van het Off The Grid Paper Pack. Daarna heb ik vierkantjes gestanst uit twee kleuren blauw. De blaadjes zijn gestanst met de Layered Leaves Die-namics. De tekst is gestempeld met een stempeltje uit de Birthday Speech Bubbles en gestanst met de bijpassende Die-namics. Het PI meisje is gestempeld, gestanst en daarna gekleurd met Copics.


Voor het tweede kaartje heb ik mij laten inspireren door Jennifer Mc Guire. Zij laat in dit filmpje zien hoeveel mogelijkheden je hebt met de Peek A Boo Polka Dots Die-namics. Onwijs leuk vind ik de Tri Fold Kaart en dat modelletje heb ik dan ook gemaakt. De lay out is hetzelfde als welke ik voor het eerste kaartje heb gebruikt.

Check het MFT Blog voor nog meer inspiratie met de producten uit de laatste release, veel plezier!

Een fijne dag voor iedereen!
Inge



4 opmerkingen

  1. Wat een leuke kaarten weer. Blij dat je weer terug bent Inge!
    Groetjes, Lian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker fijn dat je er weer bent, heb je gemist...en je toffe kaartjes ook!! Superleuk is deze post!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great colors, and I love how you used the die cuts behind the little girl!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie kaartjes Inge! Fijn om weer wat van je te zien. Ik hoop dat het wat beter met je gaat inmiddels!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top