Els Brigé, Ik wil je graag bedanken


Goedemorgen allemaal, vandaag een "ik wil je graag bedanken" kaartje. Altijd handig om op voorraad te hebben toch? Kaartje meet een formaat van 10,5 cm x 14 cm.
Op de kaart heb ik met Versafine zwart de tekst gestempeld van de Bedankt stempelset. Daarna heb ik de flamingo's van de Aquarel Flamingo stempelset op koraalroze cardstock gestempeld met Versamark en met wit embossingpoeder geheat embost. Ze zijn uitgestanst met de bijpassende stansjes.
Achter de flamingo's heb ik verschillende blaadjes en bloemetjes uitgestanst en een frame van donkergrijs cardstock.


Een hele fijne zondag allemaal!
Inge

2 opmerkingen

  1. Prachtig. De kleurtjes springen van de kaart af. Het frame maakt het helemaal af. Fijne zondag nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn de kleurencombinaties en de details die jou kaarten altijd zo mooi en bijzonder maken. Hier ook weer... prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top