June Release Replay, You Bring me Sunshine


Goedemorgen!Elke maand een after party challenge op het My Favorite Things Stamps Blog. Een week na de release laat het MFT Design Team zien wat er nog meer allemaal mogelijk is met de allernieuwste producten oftewel de Release Replay.


The Loveable Leopards stempelset is zo schattig, ik moest er gewoon nog een kaartje mee maken. Bij deze dus ;-) De lay out is gemaakt met diverse Die-namics, welke dat kun je onderaan mijn post zien. De tekst komt van een andere nieuwe set BearyBig Adventure en vond ik zo lief bij dit beessie...You bring me Sunshine on Cloudy Days!
Check het My Favorite Things Stamps Blog voor nog meer inspiratie met de producten uit de laatste release, veel plezier!

Een fijne dag voor iedereen!
Inge



3 opmerkingen

  1. Leuk dat je het luipaarden nog een keer gebruikt hebt! Vind 'm ook schattig. Je kaartje is mooi als altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geinig kaartje! Ik snap wel dat je de luipaarden nog eens hebt gebruikt. Hij is schattig!

    Groetjes,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top