Stamping Bella, Sketch of the Month August


Goedemiddag! Vandaag weer de maandelijkse schets op het Stamping Bella Blog, ik heb de schets gecombineerd met Uptown Girl Melinda has a Map. Vind de tekst ook zo mooi ^_^

Ik heb deze gestempeld met Versamark, daarna met wit Stampendous Detail embossing poeder besprenkelt en ge-heatembosst. Ik krijg vaak vragen over hoe ik zulke scherpe afdrukjes krijg met het witte embossingpoeder. Gebruik allereerst glad! cardstock om je tekst op af te stempelen, ga hier overheen met een Stampin'Buddy of Powder Tool en stempel daarna pas de tekst. Op deze manier blijft het embossingpoeder alleen daar plakken waar het moet plakken ;)
Melinda is gestempeld op Blending Card by X-Press It en daarna gekleurd met Copics. Ik heb haar daarna uitgestanst met de bijpassende Cut It Out Die

Doe gezellig mee met deze schets uitdaging, je kunt hiermee een een kadobon winnen om lekker te shoppen bij Stamping Bella. Details vind je als je op het plaatje hieronder klikt


Een hele fijne dag gewenst,
Inge

4 opmerkingen

Back to Top