Mix & Match #17, Love


Vandaag weer de maandelijkse Mix en Match post van EllenInge, Inge (you're here)Mariken en Sandra. Sandra mocht deze maand het pakket verzorgen. Uiteraard roze ^_^  maar ook kraft en zwart, mooie combinatie!

Bij het pakket zat een vel vellum met leuke tekstjes, ik dacht eerst dat het afwrijv teksten waren maar er gebeurde niets met het afwrijven whahaha... foutje! Je kunt ze wel uitknippen of stansen en dat heb ik dus gedaan met de Love Changes Everything tekst.Ook de For you tekst is een stickertje dus helemaal niets gestempeld op deze kaart alleen gestanst. Bij het pakket zat een kraft doosje daar heb ik labels aangehangen, in het doosje kun je eventueel een centje doen en zo heb je een mooi geheel voor een bruidspaar of verliefd stel.


Ik klik snel naar SandraMarikenEllen en Inge ga je mee? Ben weer ontzettend benieuwd wat zij hebben gemaakt! Een hele fijne dag gewenst en tot de volgende Mix!

Liefs,
Inge

7 opmerkingen

  1. Wauw, wat gaaf! Wat jij toch iedere keer weet te maken...helemaal super!
    Fijne dag en liefs vanuit Tenerife! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha dacht ik ook eerst hoor Ing...totdat ik zag dat er vellum met grote letters opstond :-) Supermooi kaartje en doosje.....mooie kleurencombi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, echt prachtig wat jij gemaakt hebt met ‘ons’ pakket van San. Mooi van kleur en wat is die pijl bij dat for you stickertje tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart met dit pakket. Het transparante blad is prachtig zo tussen de laagjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te zien wat je met dat pakket hebt gemaakt. Het is een prachtige kaart!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top