Stamping Bella, Stamp of the Month


Hello en jeeeh nog een kaartje vandaag! Gemaakt met de stempel van de maand "Bee"Mine bij Stamping Bella in combinatie met de tekst van Harry the Stuffie Gets Happy Mail De "Bee" Mine stempelset is deze maand met 25% korting te koop bij Stamping Bella Stamps.

Dit stempeltje is toch té schattig ^_^ Hij is gestempeld op Blending Card By X-Press It en gekleurd met Copic Markers, de vleugeltjes zijn extra aangezet met Stickles Stardust. De lay out is opgebouwd uit verschillende laagjes cardstock en een strookje gestreept zwart/wit papier. De tekst is met Versamark gestempeld op zwart cardstock, besprenkeld met wit embossingpoeder en daarna verhit met de heattool. Het uiteindelijk formaat van het kaartje is 4,25"x 5,5"Inch (ongeveer 10,5 cm x 14 cm)

Check de maandelijkse challenges op de Stamping Bella Sistahood Facebook Groep De uitdagingen zullen bekend worden gemaakt op de eerste vrijdag van de maand (dat is vandaag 2 februari!) met nog steeds een gave prijs, $ 25 om in de shop te besteden! Klik gauw door naar de gezellige FB groep!

Een heel fijn weekend gewenst! Ik ben morgen te vinden bij Doe@Ding alwaar ik een workshop geef samen met Angela, zin in! Wie weet zie ik je daar hetzij om te workshoppen of wellicht kom je heerlijk shoppen in de prachtige en altijd super gezellige winkel van Marlous?
Inge Xx

2 opmerkingen

  1. O, zo leuk is dit kaartje! En ja hoor, ik ben erbij morgen, gezellig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart dit! Ja hoor, ik kom (work)shoppen morgen! Tot dan xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top