Stamping Bella, Newest Release Showcase


Goedemiddag, vandaag een kaartje voor de Bellarific Friday met op mijn kaartje een schattig stempeltje uit de nieuwste collectie Mini Frennchie. 3 kleine stempeltjes met een hondje in de hoofdrol. Deze minietjes zijn heel erg leuk om op tags te gebruiken of een klein kaartje. Het formaat van mijn kaartje is 3,5" x 5" oftewel 8,9 cm x 12, 7 cm
Op de achtergrond heb ik gestempeld met de Mixed Media Collection de Mini Bubble Wrap stempel. De tekst komt van Uptown Girls-Tiffany Loves to Text.

Check ook eens de maandelijkse challenges op de Stamping Bella Sistahood Facebook Groep De uitdagingen zullen bekend worden gemaakt op de eerste vrijdag van de maand met nog steeds een gave prijs, $ 25 om in de shop te besteden! Klik gauw door naar de FB groep de challenge is al bekend!

Een hele fijne koningsdag! Wij zijn uiteraard aan de oranje tompouce, rondje rommelmarkt en natuurlijk even de koning op tv kijken ^_^ 


Liefs, Inge

2 opmerkingen

  1. Oooh, jeetje, ik smelt hier op de bank! Wat een schattig stempeltje, en uiteraard ook jouw kaartje! Enig! Genoten van de Koningsdag? Mooi weer was het hè!? Fijn weekend, enne de Mix is in de maak...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje, ik ben gek op kleine stempeltjes, deze gaat ook op mijn wishlist.
    Jouw kaart is weer helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top