MFT May Hits and Highlights

Goedemiddag, deze keer in de Hits and Highlights Challenge ...Magic. Het team is uitgedaagd om een projectje te maken met de vele superleuke sets die bijvoorbeeld zeemeerminnen, eenhoorns etc bevatten in elke kleurtje welke wij tot de verbeelding vinden spreken.

Ik koos voor de BB Mermazing stempelset samen met de bijpassende Die-namics. Op de achtergrond zie je de Striped Sentiment Cover Up Die-namics. Onder het meerminnetje heb ik nog wat blaadjes en takjes gestempeld met de Exquisite Ocean stempelset. De tekst It's Your Day is gestempeld op zwart cardstock met Versamark, besprenkeld met wit embossingpoeder en daarna verhit met de heat tool.



Voor nog veel meer inspirerende voorbeelden klik je even door naar het My Favorite Things Stamps Blog.
Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.
Inge

1 opmerking

  1. Wat een leuke combi weer van stanzen en stempels! Ik wordt wel altijd een beetje hebberig van jou blogspots.. Het blauw is ook helemaal mijn kleurtje, geweldig kaartje weer!!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top