MFT June Release Countdown, Day 1


Hallo en goedemorgen! Het is tijd om af te tellen naar de nieuwe My Favorite Things Stamps release! Alle nieuwe producten zullen verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf dinsdag 5 juni om 10.00 PM ( voor ons woensdag 6 juni 03.00)

Ik maakte een pizza doosje van kraft cardstock om een Rittter sport chocolade reep in te stoppen. Op het doosje zelf gebruikte ik de nieuwe prachtige Moroccan Mosaic Die-namics. Met daarop de tekst Hello. Deze stanste ik drie keer uit wit cardstock en daarna één keer uit Limelight cardstock en plakte ze daarna op elkaar zodat je een mooie dimensie krijgt. Aan de H van Hallo knoopte ik een stukje twine.


Doosje open...mmmmh!

Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

Ik wens jullie een hele fijne dag en tot morgen!
Inge

4 opmerkingen

  1. Heel erg leuk Inge, je weet het ben gek op doosjes met chocola.
    Vind die Moroccan Mosaic stans heel leuk.
    Groetjes Fijne dag Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergaaf!! (En uiteraard een doosje met chocolade eronder 😁😀)
    Grtz
    Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a GREAT idea! I love the lime green you used too!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top