MFT June Release Countdown, Day 4

Hallo en goedemorgen! Het is tijd om af te tellen naar de nieuwe My Favorite Things Stamps release! Alle nieuwe producten zullen verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf dinsdag 5 juni om 10.00 PM ( voor ons woensdag 6 juni 03.00)

Vandaag heb ik mijn eigen inpakpapier gemaakt, zo cool om te doen. Gaat heel snel en het is super makkelijk! Ik heb hier de nieuwe BB Gill Friends gestempeld, zo gaaf deze set als je houdt van visjes ( I do!) Ik heb eerst het papier op maat gesneden en toen een aantal visjes en takjes op clear blokjes gedaan. Daarna is het een kwestie van be-inkten en stempelen maar, helemaal naar eigen idee. Het is echt geweldig leuk om te doen en het resultaat is zó persoonlijk. Veel gaver uiteraard als een gekocht papiertje.Het zakje is dichtgeknoopt met lint en touw en aan het touwtje hangt een gestempeld blaadje, deze stempels komen uit de Toucan Do It stempelset.

En het zakje open, ik heb er hier een zakje koffie in gedaan maar je kunt er natuurlijk ook geld indoen of een zakje badzout etc.

Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.

Ik wens jullie een hele fijne dag en tot morgen!
Inge

7 opmerkingen

  1. This is so clever! I love that it's black and white then you POP in that lime color!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo. Absolutely love the black and white with only one other color! Beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er echt mooi uit! Leuk hoe je al die visjes gestempeld hebt. Ik heb gisteren een maskertje gekocht als cadeautje. Bedankt voor de inspiratie: ik ga er zo'n cadeauverpakking voor maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een tof idee weer Inge! Echt zó leuk, om een koffietje of een maskertje te verpakken! En jippie...visjes, die kun je niet genoeg hebben, hihi! Fijn weekend! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ja, ik houd ook van visjes (en nee, niet alleen op mijn bord!) Geniaal modelletje weer, simpel maar superleuk. En dat blaadje aan het touwtje vind ik ook weer zo een geweldig detail. Die ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O ik hou ook van visjes! Wat een leuke set en wat een tof cadeautje!!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top