MFT Color Challenge 100


Hoi! MFT kleurenchallenge nummer 100 alweer, wauw! Ik hou van kleuren challenges zelf blijf je vaak in dezelfde kleurtjes hangen terwijl het juist leuk is om ook eens buiten je comfort zone te gaan. Deze kleuren challenge heeft drie van mijn favoriete kleuren en een touch of orange, deze kleur zou ik er zelf nooit bij hebben gepakt maar de combinatie pakt toch erg verrassend uit vind ik ^_^

De lichtblauwe ticket heb ik heel simpel zelf gemaakt door een strook te snijden en deze op vier hoekjes een hapje te geven met een 3/4 pons. Soms hoef je niet overal een Die voor te hebben ;-) Op de achtergrond van zowel de ticket als de witte kaart heb ik gestempeld met de Snowfall Background. Het abstracte hart is uit Kraft gestanst en gecombineerd met de Fluttering Friends stempelset en de blaadjes van de Fab Foliage Die-namics.


Doe je mee met deze kleuren uitdaging? Je kunt je kaartje plaatsen op het MFT Challenge Blog en kans maken op een MFT Voucher!

Je hebt tot en met as woensdag 12 september de tijd om je kaart/creatie te plaatsen. Succes!

Ik wens jullie allemaal een gezellige donderdag!
Inge.

Geen opmerkingen

Back to Top